Sayfalar

19 Eylül 2010 Pazar

Eminem ft. Rihanna - Love The Way You Lie





Şarkı Sözleri


[Koro - Rihanna]
Sadece orada durup ve beni izle yakmak
Ben acıtıyor yolu gibi iyi çünkü o tamam
Sadece orada kal ve çığlık duydum
Yalan söylemenin seviyorum çünkü Eh bu tamam
Yalan aşk

[Eminem - Verse 1]
gerçekten ne olduğunu sadece siz söyleyemem söylemek gibi hissediyor
Ve şimdi o bir bıçak nefesimi boru çelik's
Nefes alamıyorum olsa ama yine kavga kavga
Ben yanlış uçuş olduğumda ben bu sürece iyi hissediyorum
Ben, sarhoş benim nefret yüksek, ben huff''m ağrı gibi onu seviyorum
Ve ben bu aşk boğuluyorum daha fazla acı
Ve ben boğulmak üzereyim hemen önce, bana resuscitates, bu fckkin 'benden nefret ediyor
Ve "Nereye, dur gidiyorsun?" Love it
"Hayır, geri dönmeyeceğiz" Ben "o yeter, sana
Biz geri, tekrar gidiyoruz evet
Çok çılgın, çünkü o zaman gidiyor 'de harika gidiyor
rüzgar ile yaptığı plan ben Superman, Lois Lane, o değilim
Ama o korkunç kötü, bu yüzden erken utanıyorum
Eğer sevgiliniz kim? Hatta adını bilmiyorum
Onu ele geçirildi
Ben bu kadar düşük tenezzül asla
Ben kendi gücünü bilmiyorum sanırım

[Chorus]
Sadece orada durup ve beni izle yakmak
Ben acıtıyor yolu gibi iyi çünkü o tamam
Sadece orada kal ve çığlık duydum
Yalan söylemenin seviyorum çünkü Eh bu tamam
Yalan aşk

[Eminem - Verse 2]
Sana zar zor da nefes birisi aşık
Uygun olduğunda, ne onları vurmak ne olduğunu biliyor musunuz em bile bir
Sıcak bir tatmin duygusu var
Evet, onlar em titreme almak için kullanılır
Şimdi, lanet olsun size em bakmak hasta 'almak
Eğer vurursanız onları asla, onlara zarar vermek bir şey ortaya çıktı
Şimdi sen söylersin zaman birbirlerini spewin deyişle 'Zehirsin yüz
Eğer çekerek birbirlerinin saçlarını basarsanız
Pin sıfırdan indir aşağı, pençe em hit em atmak
Eğer onları kaybettim O an
Bu hem çekler olduğunu, suç öfke's
O yüzden Ayrı yollara gitmek için en iyi olduğunu söylüyorlar
Sanırım sen bilmiyorsun düşünüyorum
Dün bugün
Dün farklı bir günde bitti
kırık bir plak oynuyorsun tekrar gibi Sound
Ama bir dahaki sefere onu kısıtlama göstermek için söz
Başka şans yok mu
Hayat, Nintendo oyun, ama sen yine yalan söyledi
Şimdi onu pencereden dışarı bırakmak izlemek için olsun
Bunu onlar pencere bölmesinde çağrı yüzden tahmin

[Chorus]
Sadece orada durup ve beni izle yakmak
Ben acıtıyor yolu gibi iyi çünkü o tamam
Sadece orada kal ve çığlık duydum
Yalan söylemenin seviyorum çünkü Eh bu tamam
Yalan aşk

[Eminem - Verse 3]
Şimdi biz olmadığını biliyorum, işleri, işleri olduğunu söyledi
Ve aynı kalıpları içine rutin aynı, sonbahar
Benim gibi ama senin öfke kötü gibi, aynı konum
aşk gelince kör gibisin
Bebek, geri gel lütfen, değilsin, bebeğim oldu
göründüğü gibi Belki bizim ilişki gibi deli değil
Belki bir volkan karşılayan bir kasırgaya ne olur
Aşk bir çok yürüyüş bilmemize rağmen
İçeri gel kaldırım çanta, kurtulmak
Sana samimiyet konuştu sesimi duymuyor musun?
O söylediğim bana bak, benim suçum göz küresi
Ben drywall amacı Gelecek sefer benim yumruk kızgın değilim
Bir dahaki sefere ben hiçbir dahaki sefere olmaz
Ama özür bile bu yüzden yalan söylüyorum biliyorum
Ben bu yüzden geri oynamak istiyorum yoruldum
Ben acayip yalancı tekrar terk etmeye çalışır biliyorum
Ben yatakta kravat ve ateşe ev ayarlamak
sadece Will

[Chorus]
Sadece orada durup ve beni izle yakmak
Ben acıtıyor yolu gibi iyi çünkü o tamam
Sadece orada kal ve çığlık duydum
Yalan söylemenin seviyorum çünkü Eh bu tamam
Yalan aşk
Dinleyin
Fonetik olarak okuyun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası