Sayfalar

24 Haziran 2011 Cuma

Atla İlişki Kuran Kadınlar Videosu İzle


Atların Çiftleştirilmesi
Bu ülkenin gençleri, özellikle üniversite-içki, uyuşturucu ve cinsellik gençlik bu üç 'bağımlılık yapan kötü bir alışkanlık' test olarak konusudur.Sigara ile mücadele edilmiştir mücadele edilmelidir. Yapıcı cinsel çağrışım üniversite gençliğinin her türlü alkol ve uyuşturucu kullanımının tüketimi teşvik ve olay korumak ve özellikle üniversite yönetimleri, Sağlık Bakanlığı görevi de dahil olmak üzere insanlar, tutmak için harekete kolaylaştırmak. Bir hekim, bir üniversite öğretim görevlisi ve bir baba olarak bu konuda yetkililere çağrı değil cevap mümkün değildir anlamak görünür. Benim gibi, kızım veya ayrı fiziksel ve psikolojik travma her birinden birçok cinsel partner evli ve sahip olsun oğlum benim çocuk sağlığı, kendi para ve onun zihinsel fakülteleri zayıflatmak nasıl ayrılmak istemiyorum 'Hasta' Ben harcamak istemiyorum ve nasıl kimse uyuşturucu bağımlısı hiçbir üniversite ile genç erkekler bu zararlı alışkanlıklarına bağımlı olmak istemediğimiz gibi olmak istemiyorum meşrubatlara. Evet, doğru anlamak, evlilik dışı ilişki ve 'bağımlılık' zararlı bir alışkanlıktır.

Yazı, yorum köşesinde bana karşı son derece saldırgan ifadeler, bana cevap ve Jin ile. Op. Dr Ben Karali'ye yanıt Mesajınızı yazmayı tamamladıktan istiyorum. Bu sözleri yazarken kişi, onu eleştiren herkes gel! "Değerli Meslektaşımız, sana ne yazabilir miyim? Dalga hakaret, aşağılanmış, kendiniz geçti, ben cevabı biliyorum ki sordum. Sana bu yazıları nesillerinizi düşünme yazacağız, sen değilim. Size cevap yazmak ya da tip olsun ama okumaya devam ve kim bilir, belki bir gün doğru düşünmeye başlayabiliriz. Tanrı gönlünüze göre size ve tüm sevdiklerinize vermek, ne diyelim ... "

"Bunu yazıyorum ama bir sonraki nesillerinizi düşünme yazıyorum." Tekrar ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası