Sayfalar

18 Haziran 2011 Cumartesi

Bbg Evi Avustralya



Bu her zaman suçu namussuzdur kız dışarı attı erkekler için pazar neden olur. Aynı yazdı. NAPS hiçbir şey yapmak, onlar onurlu insanlar varsa, yapılacak bir adam hiçbir şey, her şey çalışmaz. sadece en bozuk zihniyet bir zihniyet diyince iffet olduğunu düşünüyorum kadınlar. Eğer o salak erkekler kadar ne kadar kirli bir kadın. Bir din olarak İslam söz ederken, erkekler bu aptal adamın alnına ter olmayin yazmayın
TÜM BU dürüst olmayan ÖZENENLER abartmak ARASINDA TÜRKLER ARKADAŞLAR ÖZENMEYİN SAW Müslümanların ONLARA DEMEK BİR TÜRK İSLAM Gavur OLMAK VAR .. TÜRKİYE VE BU NEDENLE BU KİŞİ şey OLMAZ ..... SEREFSİZLİGE GAVURLUGA Yazı emülasyonu BBG
İKİ ÇOK DOĞRU AT TAHIL MÜCADELE KARAGÜL SÖLÜYOR.KIZLARIN GEZEBİLİYORLARMI TÜRK ÇIPLAK GÖRMEK Katılıyorum.
Bu Devam tam olarak nasıl kaba insanların. Benim iş takip kadar ben ülke bizim ülkemiz önce gezdim ben ahlaki açıdan dik olarak görmedim, ama ne yazık ki, insanlar yavaş yavaş vatan kaybedersiniz. çok üzücü Cook: (

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası