Sayfalar

7 Haziran 2011 Salı

Jigoloyeri




Ben Kayıtlı sitede ama Jigoloyerim.com karısı ve Bu siteye girerek çocuklarla bilgi var üyesi yapıldı oluyor aynı ve ortak. Bana kaptıranlar var gibi kurbanlar para izledi.

Yasal süreç başlatıldı, ancak olmadı. Bir şirket için değil. içinizden hiç kimse, ama çalışmıyor görüşebilmişler mevduat orada biter ve yeni bir numara çıkar. Halledebileceğimi bir hacker dedi. Aslında, diye düşündü bile ben daha gelmiyormuş mesajında ​​kaydi para kurtulmak.

Site üyeleri bana e-posta adresi habersiz yapmış ve mesajları sürekli geliyor. Ama üyelik iptali istediğiniz herhangi bir sonuç elde edemezsiniz. Bir seçenek Üyesi silmez. bu konuda kimse bir şey varsa sevinirim.

Bu son derece rahatsız edici bir durumdur. Ve hoş olmayan bir durum olması. Üyelik ve sistem hataları iptal izin veriyor şimdi üyelik devam etmek istiyorum. Ben bir an önce sona ermesi talep olacaktır. üyelik silmezlerse yasal işlemlere başvuruyorsanız.

Ben ödeme 100 $ oldu yapmaz mesaj katılmak için 3 ay boyunca kredi kartı kabul yetkisiz üye yaptık. yazılı mesajlara cevap vermez. Paramı geri istiyorum. Ya ben hedeflerine daha da şikayet yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası