Sayfalar

19 Haziran 2011 Pazar

Sevişme Sahneleri 2008



Bayan Gencay. Oyunun Hande'nin adını 4-5 yıl önce Dönme Dolap vardı. Aslında, provalar okumaya başladı. Ama aniden kayboldu, sola gitti. Biz çok başarılı olmuştur, bu Laçin'le Berna oynamaya devam etti. Bu oyunu da beni uyardı için, dinle. Davranmışım biraz naif görünüyor.

Neden?
E daha sonra bir alışkanlık çekilen Ben her şeyi öğrendim. Yetenekli, ama çabucak sıkılır. Yıldız Kenter oyuncu değil, aynı zamanda eksik çünkü zaman 'Kadın Kokulu Mum dışarı ön müzik okulu. Biliyor musun, o aldı. Ben oyun ödülünü hak düşünüyorum. Afife Jale zorunda kaldı. Olağanüstü performans gösterdi.

O zaman bir sorun vardı?
Hiçbir şey. Tüm takım gıda ile gidiyoruz. Tozuyoruz gezi. Ben yukardayım yıl olarak çok şey var düşünüyorum. Ancak, bir gençlik grubu gibiydi. Birçok sükseliydi gala gecesi gibi oyun. Biz harika ilk gün, eleştiri aldınız.

Ünlü fotoğraf o gece çekilen?
Evet. Bir sahne olarak yazdığı gibi büyük ölçüde çekilmiş yararlanmıştır.

Faydalanmadınız mı?
Bir kere Hayır sırdı. Sütunun bir tarafı zulalanıp çekti sürece, "5-10 dakika çekme gelin, çıkın" dedi. Izleyici ekstra getirdi mi? Belki. Ama ne de Sayın Gencay ne böyle bir talep vardı.

Hiç kötü tepki değil mi?
Aksine, herkes, "nasıl düzey seks sahneleri," diye durdu. Bir tek, bir akşam, Hande'nin sevgilisi "O tablo gerek değil mi?" Geldi dedi. Diğer sinirlenirdi yönetmen, çok sakin olsam da, "Sen sahneye koyduğunuzda farklı yapmak!" Ben gittim ve üzerine yürüdü söyledi.

Sürekli aşık mıydı?
İstanbul, evet. Onlarla odasına matine suare ile zaman geçirdim. Hande'nin de denedim çok disiplinli bitirmek baştan için sağ yemek istemiyorum. Ankara gezisi çok sorun-mor renk yoktu. Bu sevimli gibi ben ona diyordum "hergele", yaramaz yaramaz, ya da orada, çocuklar, o kadar tatlı değil.

Yani 60 küsur temsil sırasında onun hakkında şikayet değil mi?
Bir gebelik söz konusu ilk birkaç haftasında ortaya çıkan No gösterir "Ben oyundan çıkmak istemiyorum", "seks sahneleri yumuşatır, sen, karın büyüdükçe biz ikinci oyun hazırlamak şekilde oynarlar. Sen doğum yapmak, belki gelecek yıl devam edecek, "dedim. Ona her şeyi o kolaylık söyledi. Daha sonra, ne yazık ki, bebeğini düşürdü, üzgünüm. Daha sonra TNT sorunu geldi. Bana dedi Teklif "en iyi Paralar," dedi, "Ben yürütürsün bunu" dedi dedim. Aslında, Pazartesi'den Cuma'ya kadar canlı yayın olacak, 17.30 'yayın biterken, tiyatro geliyor, makyaj, 21.00 bizim oyunu söyleyerek saç başlamıştı. Made yaptım, oldu. Sonunda yorgun Benim tahminim. Ben yoruldum. Ve "Haftasonu ne ihtiyaç vardır suarelere matine mi?" söylemeye başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası