Sayfalar

21 Haziran 2011 Salı

Hande Ataizi Cihan Ünal Sevişme Sahnesi Video izle



Kullanıcı değil izin gel.

1 yıllık sözleşme ile İstanbul Tiyatro, Gencay, uzun yıllar Lady, Cihan Ünal, oyuncu zor durumda kalan süre. "Tatlım doğru çok konum Sanırım Bu sahneler beklendiği gibi olduğunu söylüyorsun.." Dedi: Gencay Gürün çağrı, Gürün "Resmi ben diyerek, saldırıya uğradı."

Gencay Gürün Bunun için mahkum! Durdurmak için? Hande'nin açıklamasını hemen yalanladı. Bana bu tür suistimal geçmek şok, şaşkınlık, ben düşmeye sevilen söylüyor. Hayır, hayal dünyası geniş olsun, böyle bir şey var mı? Merak ediyorum çünkü böyle bir olayın olasılığı. Yaşıyorsanız "Hiç bir olmayan takılmış mı olay, "diye yakındı. Ayşe Arman'a Hande New York Times "Biz telefon Gürün'le 21 dakika 41 saniye konuştum. Ben söyledim taciz canlı. Kovuşturma sonra konuşmak için dışarı çıkmak," diye mesaj attı.

Hande'nin yıl önce, prova okuyarak "Dönme Dolap" la, "Private Lives" oyun sol yine bu oyunda geldi "karşılıklı ün," mancınık ", yukarıda gösterilen ekran" yaparak televizyonda drama sağlanan Program iş artık bilinmektedir bulur.

Yani ... "ön adam", bu perde, sen ne "ne olursa olsun. daha fazla para getirmek için, ama, Marilyn baskı hatası adı, böyle bir olayın kim olduğunu. büyümek, tiyatro dünyasında Var, itibar, ulaşır" kimin cebine elini "dünyanın kafasını karıştıracaktır. Cihan Ünal Tiyatromuzun dev yaprak zan altında," ortak Clifton tecavüzcü 'karakteri.

Bir utanç!

Bize göre, Gencay Gürün (âcizane): "Eğer dökülen getiren o iplik teli olsun, gerçek oyuncularla artık oyun yapmak" Yani, kızımız şunları söyledi: "Kız Marilyn, bu öfke, neden bu nefret" diye sormak kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası