Sayfalar

16 Haziran 2011 Perşembe

Hayvanlarla İnsanların Çiftleşmesi



hayvanlarla insanlar çiftleşme, ama bir şey halkımız bu konularda genişletmek için sebep olsa da konu dışı açmamızın açmak için aptal konusu.

Allah (cc) sipariş ve sipariş her şeyi yaratmıştır. canlılar olarak en akıllı ve makul insanlar, ancak yanlış uygulamalar üzerinde yoğunlaştı bazı insanların kafasında yarattığı etti. Bu biz hayvanlarla cinsel ilişki demek bazı insanlar kurmak insanlardır. hayvanların çiftleşme ile bu insanlar, ama kimse biz tüm yaptıklarının farkında nasıl davranacağını eğer onların hataları nedeni ne olduğunu bilir.

Bazıları hayvanlar bir çok ulaşım, gıda üretimi ve insanlara yardım görev için dünyada yaşıyoruz vardır. aykırı utanç verici bir durum var dışında Hayvanlar bir iş bu görevler için kullanmak.

Daha Çifleşmektedir Hangi hayvanlar, inanç ve bazı insanlar uzak ahlakdan eşek, tavuk, at ve bu zevkleri kuran köpek canavarlık dan memnun kaldım. Biz ne hepimiz bir hareket biliyorum kadar kötü yaptım bir hak olarak değil, bu insanların günah hakkında bir şey söylemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası