Sayfalar

24 Haziran 2011 Cuma

Yeşilçam Tecavüz Videoları



Sahnede bir düet yer aldı, ya da, ne düet bekliyorsunuz? Şimdi iş, Roger bu sözleri bestelemesine Akçıl'ın oldu: "Neden okul yaptırmadın / Peki ya sen, kadın / I yerine yine Hülya'nın / onu sordu yaptım, sen skandal alt vurdu!"
Başka bir deyişle, artık üzerinde "bir soru" olduğunu, ne kadar biz yazı döşenmekle olacak? Biz Tuğba'nın promosyon omuz verilmiş olsa bile. Yakmak için değil, geyik çevirin!

En son haftanın konular hakkında konuştuk biri Ezel'de Eyşan'ın ölümü oldu. Eyşan hala bir parçası ölü değildir, o kim hayal diyor! Ezel'in senaristlerinden comment "bir soru Ezel ile sona erecek" cevabını almak için hiç de fazla söylemiyorum zamanımızın sorular, geldi!

Ne dersiniz, Eyşan göstermek kendisi, başka bir kadın çıksın çalışması için bir intikam olarak estetik öldü? Bu arada Ezel, tekrar tekrar aşık yeni Eyşan'a asla kabul ve dönüşsün Ömer alamadım bıçak altına yattı? Anahtarı Ali aynı zamanda bir kadın bir işlemdir, Jennifer bir, bu kadar yapmak oldu! Şaşırtıcı Ala, son soru işareti mi?

Ezel'in son soran Şaka bir yana, hiçbir zaman öğrendim.Izleyici olarak sıradan bir Pazartesi akşamı çekirdek çitleyerek de ekranın son bölümünü zevk için izlemek istiyorum. Şimdiye kadar, köşe karşısında yatırım, kale madara bir kez daha dizinin yazarları ücretli olduğunu bize sola, soldan bulacaklarmış ağları gibi geliyor bana ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası