Sayfalar

21 Haziran 2011 Salı

Ceyda Ateş Öpüşme Frikikleri



Kaza ve Ceyda Ateş adlı dizide oynayan Koydum, "tepeden tırnağa benim gibi. Bütün vücudu." dedi.
'Adınız Feriha Koydum' Ceyda Ateş adlı dizide oynayan,''Ben tepeden tırnağa benim gibi. Vücudumun her yeri ... O seksi buluyorum. Neyse ki, böyle yaratılmışım.''Diye konuştu. Türk erkeklerin Like''a tipi: Sarışın, göz rengi, fizik, güzel ... Ceyda Ateş''good''for her''poposu onlar Yorum "The Crazy Sınıf Tatil 'filmi sonra ortaya çıktı ki dedi ..

Camiaya seçerek bir çok genç yaşta 'çocuk Güzellik' Bu girmişsiniz. Sürecin evolved've yapılır nasıl reklam, dizi ve sinema oyuncusu,?

5 yaşında 5 bin çocuk arasındaki çocuklar, şu anda 24 yaşındayım.Hep durmadım hiç işlenmemiş, Miss seçildi. İki reklam, ben dizideki bir sinema ve 19'da yer aldı.

Kötü kadın gibi olacak?

Ben karakter çok oynadı. Hamile, çılgın, kötü kadın ... Zor oynamak için her rol oynamaya, ama iyi kol, kötü bir hareket ile ilgili daha zordur.Tek faktör oyun bitiremez. Seyirci bu aşı Kişilik. 'Çılgın Dersane Arama Yelleri'nde kızdım Kampta'filminde ve Kavak bozar. Bizim serisi "adı, ama daha fazla dişi Son hastaların bozuyorum Feriha Koydum'da ara.

Hayat, 'ben URL'leri var mı istiyor?

Yaşam, ben ne dedi, ben bir dergiye verdi 'ben dilek' pozlardır.Çünkü ben bir aktör yaşıyorum ve o bu riskler dışında, biz toplum anlamakla birlikte ben düşünüyorum.Ben uzaklaştığımı çünkü bu iş oyunculuk bir sürü poz ''Ne yaptın? Soran sonra''diye çok pişman oldum.

The Feriha Koydum adını dışında başka bir proje var mı?

Şimdilik hayır. Bir sonraki sezon, ama ben bütün projeleri bilmiyorum.Gelecek açık. Özellikle teklif, film bekliyorum.

Ceyda Ateş size, Facebook ve Twitter 7 bin kişi izledi?

Hayır, sahte Ceyda. Ben Twitter hesabı var, insanları bilgilendirmek için sayfalarını açtı sahte açmıştımama nedeniyle kapanacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası