Sayfalar

18 Haziran 2011 Cumartesi

Jigoloyerimiz.com



Hangi zaten e-posta e-posta patlama yapan adım jigoloyerimiz.com ve google gruplar halinde açılan siteyi sadece birkaç biri sürekli domino etkisi alıyor olmasıdır. Adım Jigoloyerimiz sahte bir hesap açıldı, ben silemezsiniz.
Ben 100 $ üyelik ücreti yatırıldığını gördüm ve süper baktım 4 May 2011 dayanarak gelen mesajlar, ben sahte kar havzası üzerinden para alan kişiler için yapılmış bir site anladım. Ne sitesinde bir iletişim bilgilerinin bir adres, ne de herhangi bir şey var. Bu sayının iptal arayanlar uygulanan sahip olduğum bir cep telefonu numarası (0538629 6 ***) üzerinden gönderilen Sadece mesaj, ben söylemek istiyorum.

Onlar Tamam demek ki 4 saat içinde yapılması, ve o zaman ben yarın arıyorum demek olacaktır. Yine arıyorum, 24 saat içinde orada iptal edileceğini söyledi ve sonra yine küfürler telefon olarak adlandırılan bu ağız alınacaktır yanıt verir. Bu ülkenin ihtiyacı olan ceza önlemek için bunu kimse yok mu?

20-30 ve her gün siteye sahte resim koymak arasında toplam aynı kişi online görünüyor. Hepsi aynı bir daha ne bir eksik ne. Bu konuda bir engel, yine de alır ne olursa olsun insanları memnun. Aldatarak kişi tarafından para almak için Bıraktırsın basit yolları. Ceza, bunları önlemek için bu ülkede herhangi bir kişi yok mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sohbet Odası